joi, 20 decembrie 2007

Ce vrei sa-ti aduca Mos Craciun

Chestionar realizat sub forma de ‘ Letter to Santa’ la clasa a 4-a si sub forma de desene la calsa a 2-a.

Fetilele de clasa a 4-a vor ‘a baby, a doll house, mici presents, a scary book, a parrot and a cat ( same person vrea astea), a Monopoly, a laptop, a big bear, a TV set, a pair of skates’. Una dintre fetite mi-a dat teapa si mi-a scris pe foaie un colind; greseala mea ca nu m-am uitat decat acasa.
Baietii vor ‘ a Monopoly prin Europa ( what is that?!), a computer, three boxes with Lego city, a printer, a game, a car, a vampire(?!), again a computer. Unul dintre baietei stie ca a fost ‘naugti’ si vrea doar ca Mosul sa vina sa-l vada, iar altul il asteapta pe Santa in ‘Christamas Eva’.
La clasa a 2-a e mai simplu, majoritatea au desenat brazi de Craciun cu cadouri sub ei, vor ursi si catelusi de plus, o fetita vrea penar si ‘moate’, o alta vrea ‘o bluza semi-verde si un rucsac de spioana’ ( mi-a scirs pe foaie), telefon, barci, papusi, tren, sirene, pusca, si ‘chestii de razboi’.

Tu ce vrei sa-ti aduca Mosul?

Un comentariu:

alex spunea...

daaaaa, vreau si eu un vampir :)