sâmbătă, 15 martie 2008

Plimbare

E iremediabil primavara. Chestiutele mici si verzi au iesit din pamant, copacii au prins viata si desi aveam vagi sperante ca primavera asta n-o sa fie depresiva, I was wrong. Still hate it, cannot explain why.

Dupa curs azi am fost la o scurta plimbare prin centru unde oameni in salopete spargeau asfaltul, iar alti oameni cu steaguri faceau meeting pentru o Romanie unita.
Am ajuns si la Kilipirim, la Sala Dalles, unde cartile erau reduse-n oferta, nu si in pret. Cel putin unele, mai ales cele de la Polirom, unde majoritatea eveau reducere de 10%, cand poti sa le cumperi cu 20% reducere direct de la libraria lor. Nu atat de multe edituri pe cat ma asteptam, si n-am gasit exact ce voiam. Totusi mi-am luat niste carti pe care mi le doream de ceva vreme:



• “ Nostalgia” lui Cartarescu, de la Humanitas, citita long time ago de la o scumpa colega de facultate, carte pe care o tot vazusem cu povestirile publicate separate, niciodata impreuna, I have I it now, so happy;
• “ Hamlet” in editie bilingva, e greu sa te cari la scoala cu toata opera lui Shakespeare in original si traducere, so, mai mult pe post de material didactic;
• “ O scurta istorie a romanilor povestita celor tineri”, tot de la Humanitas, stiam de ceva vreme de cartea asta, aparuta in 2001, cumparta abia azi si urmeaza a fi cititta soon, I hope.
• “ Cartea gesturilor europene” de la ed. 3, nu stiu exact de ce am luat-o , poate pentru ca era la reducere, nu cred sa am cine stie ce revelatii citind-o.
• Saki, “Lighioane si supralighioane”, ed. Leda, m-a costat 5 lei, carte pe care mereu amanam s-o cumpar in drumurile mele prin librarii.
• Si in final, “ Memoriile vacutie Mu” de Bernard Atxaga, tot de la Humatitas ( cred ca trebuia sa primesc o reducere mai mare :P), n-am nici cea mai vaga idée despre ce-i vorba, but sounds like fun.

Pe drumul de intoarcere m-am jucat cu o pisicuta alba cu ochii verzi de la un magazin care vindea coroane funerare si lumanari, apoi am ajuns la mine in cartier si iarasi am realizat ca e primavara.

5 comentarii:

Anonim spunea...

super. si ce ai mai facut tu azi?

Anonim spunea...

eu sunt scumpa colega? :P
n-am ajuns la kilipirim...

YukiAme spunea...

tu esti dear friend:)
scumpa colega era simina :)

Anonim spunea...

orh, i see :)
even better...
i rule!

YukiAme spunea...

aha
;)