miercuri, 23 aprilie 2008

De prin scoala

In scoala bate vant de vacanta.Copiii pleaca la bunici, profesorii la facut/ cumparat cozonaci, ca tot ne-au dat bonurile cadou. Din cauza consiliului profesoral , orele au inceput la 1, cu ora a doua de dupa amiaza, dar putini copii s-au mai oboist sa vina. Printre altele, la consiliu directoarea ne-a anunat ca vineri nu se fac ore, ca e dezinsectie. ‘Avem sobolani?’a intrebat o profa, ‘eh, daca nu avem , aduc eu, si gandaci si sobolani’, i s-a raspuns. Dar eu zic ca nu-i nevoie sa aduca nimeni nimic, avem de toate, si sobolani, si plosnite, chiar eu am vazut cateva in cancelarie, coropisnite nu mai vorbesc, ba chiar si un sarpe in birou la directiune.

Un comentariu:

Simona spunea...

=)) =))
mereu cand te citesc mi se face dor de liceu...de scoala