marți, 1 aprilie 2008

mixed salad

Langa caldirea uneia dintre scolile la care lucrez s-a ridicat mai acum vreun an un bloc de locuinte cu fitze. Nefiind suficient spatiu, cele doua cladiri sunt destul de aproape una de celalata. Geamul toaletei scolii da inspre apartamente, iar seara cand e lumina aprinsa se vede perfect dintr-o parte in cealalta. Mie una mi se pare un schimb de experiente inedit si interesant: ei vad cum fac eu pipi, eu ma uit cum fac ei clatite.

 ***
Danone are promotie, la 3 borcanele de Frutisima unul e gratis. Trec pe la ' La Fourmi-ul' de pe Brincoveanu si gasesc la raft borcanele individuale ( nu prinse in 4 cum sunt ele de obicei). Ma mir. Ma duc la casa sa platesc si-i spun lui tanti de acolo ca e promotie si ca la 4 borcanele ( eu aveam 5 ) unul e gratis. Asa o fi, imi zice ea si-mi  taxeaza...exact, 5 borcanele!

6 comentarii:

alex spunea...

lasa, baby, ca tu ai noroc in dragoste :P

doro spunea...

asta inseamna "om de vanzari" :D

Anonim spunea...

bai, nu mai manca porcarii din alea.

PS eu sting becul cand merg la baie :D

miclowan spunea...

pe de alta parte ei pot sa si supravegheze plozii, nu mai e nevoie sa-i telefoneze sa-i intrebe "esti la scoala?"...nu e suficient sa scoata capul pe balcon...al lui popeasca e, al floreasca tot...

Lyna spunea...

ce lumeeeeeee :|

Angela Gathe spunea...

dar sunt scoli (aka my highschool) unde se vede pe geamul de la baie DIN SCOALA !! Si chiar sunt niste creeps care stau si pandesc fetele la baie, noroc k acum avem perdea ;)

cat despre frutisima, acum mi-e foame :P dar nu mai mananc decat actimel de la danone, in rest nimic