duminică, 11 octombrie 2009

o alta leapsa furata

de aici; incepe sa-mi placa :D

1.Do you snack while you read? If so, favorite reading snack?
rar, doar cand mananc in oras singura, si atunci e mai degraba o problema de citit in timp ce mananc. imi place la fel de mult sa citesc si sa mananc, deci prefer sa ma consacru ambelor placeri individual.

2.Do you tend to mark your books as you read, or does the idea of writing in books horrify you?

da si nu, nu. am avut carti pe care faceam adevarate comentarii si mi se pare destul de nostim sa citesc o carte pe care si-a lasat si altcineva notitele.

3.How do you keep your place while reading a book? Bookmark? Dog-ears? Laying the book flat open?
da, da si da. indoi colturile cand cand n-am semn de carte, dar in ultima vreme incerc sa pun orice pe post de semn de carte, gen bonuri de la market sau listele de piata :D.

4.Fiction, Non-fiction, or both?
mai mult fiction, dar si non-ficiton, desi in orice text scris e un pic de fiction indiferent de cat s-ar vrea el de factual.

5.Hard copy or audiobooks?
cartea de hartie, no question about it.

6.Are you a person who tends to read to the end of chapters, or are you able to put down a book at any point?
depinde; daca sunt acasa si mai am putin pana la sfarsitul capitolului, citesc pana la capat; daca sunt in metrou sau in toata cartea nu-s decat 4 capitole uriase, ma opresc cand trebuie sa cobor.

7.If you come across an unfamiliar word, do you stop and look it up right away?
daca sunt acasa de obiecei da, daca sunt in metrou obviously not. Dar, daca un cuvant ' ma sacaie' rau si nu pot sa-l caut pe loc, il caut cand ajung home.

8.What are you currently reading?
" Memoriile lui Hadrian" de Marguerite Yourcenar--faina carte, faina rau, pacat ca mai am un pic si-o termin :(

9.What was the last book you bought?
'500 Activities for the Primary Classroom' :D

10.Are you the type of person that only reads one book at a time or can you read more than one at a time?
in ultima vreme cate una, dar n-am nicio problema sa citesc 2-3 in acelasi timp.

11.Do you have a favorite time of day and/or place to read?
in pat, langa calorifer, cu ceasca de cafea langa mine daca-i dimineata sau de ceai daca-i dupa-amiza si neaparat duminica.

12.Do you prefer series books or stand alone books?
n-am preferinte, mai ales ca eu consider ca seriile sunt de fapt aceeasi carte imparita in niste capitole mai mari publicate individual ;)

13.Is there a specific book or author that you find yourself recommending over and over?
consider ca anumiti autori sunt indispensabili( si nu, nu-s neaprat aia din canon), dar in general recomand carti in functie de persoana.

14.How do you organize your books? (By genre, title, author’s last name, etc).
dupa editura si colectie; sunt mai usor de aranjat in biblioteca asa, chiar daca asta inseamna uneori sa am un autor pe 3 rafturi diferite.

e pe furate, o ia cine vrea :)

Niciun comentariu: