sâmbătă, 8 mai 2010

musaca vegetariana



Ingrediente:
800 g cartofi
1-2 vinete mari ( eu am pus doua pt. ca-mi plac mult vinetele)
un dovlecel mediu
1 legatura usturiu verde
1/ 2 legatura marar
250 g rosii din conserva
o mana de rosii cherry
Preparare:

* se curata cartofii si se fierb
* se curata vinetele ( eu le tai in dungi, ca in poza), se taie rondele, se presara sare pe ele si se lasa sa se scurga apa pe servetele absorbante sau intre doua tavi


* se curata dovlecelul, tot in dungi, se taie felii si se prajesc; se scot pe servetele absorbante

* se prajesc vinetele si se scot si ele pe servetele absorbante; vinetele sunt mari ' consumatoare' de ulei, asa ca aveti grija.

* dupa ce s-au fiert cartofii se taie rondele si se aseaza in tava: un strat de cartofi, la mijloc un strat de vinte si apoi stratul de dovlecei, apoi iar cartofi, si eu am incheiat cu vinete :)

* usturoiul si mararul se taie marunt, apoi impreuna cu rosiile, sare, piper se dau prin blender

* se toarna peste si se dau la cuptor 20 de minute.
enjoy :)

Nota:
a iest un pic prea grasa, cred ca data viitoare fac vinetele pe gratar.

Niciun comentariu: