marți, 21 septembrie 2010

books, books, books

1. vara asta, spre rusinea mea, mi-am trecut o pinkozitate la activ si anume chestia de mai jos:



A fost o lectura foarte enjoyable, care aluneca usor, mai ales daca nu bagi in seama pretentiile de 'guru al fericirii' ale autoarei, ci doar te delectezi cu descrierile oamenilor si locurilor vizitate.
btw, exista si film dupa carte si presimit ca e fain.

2. parte din seria Avalon. 'Corupatoare' a fost DiAnais, care a scris si a tot scris despre serie pana m-a molipsit si pe mine. Desi diana a fost draguta si mi-a dat ordinea eu am citit alandala si anume: Negurile, Sanctuarul, Preoteasa din Avalon. Urmeaza resul, in ordinea in care o sa pun mana pe ele.Cartile din seria Avalon sunt o lectura foarte placuta, fie ca esti iubitor de ' medieval shit', like me, sau pur si simplu vrei sa evadezi un pic. Dupa ' Negurile' ( orig title" The Mists of Avalon"), care  spune povestea regelui Arthur si a Camelotului din perspectiva lui Morgaine, s-a facut si film.

3. despre ' Sfaturile unui diavol batran catre unul mai tanar' ( 'The Screwtape Letters') de C.S. Lewis aproape orice ai spune devine inutil in fata lecturii care te tine prins de canapea. Suficient de amintit doar ca autorul, profesor universitar de literatura medievala si renascentisa la Univ. Cambdridge si ateu pana la maturitate, dovedeste mult umor, maiestrie si cunoastere a sufletului, lectura scrisorilor unchiului Sfredelin catre mai tanarul Amarel devenind una obligatorie. Aici o recenzie mai buna decat a mea facuta de mihai dobrovolschi, iar mai jos coperta cartii in editia a treia, de la Humanitas.






Niciun comentariu: