duminică, 21 noiembrie 2010

cooking mood


weekendul asta am fost intr-o fervoare culinara ceva de speriat.
in afara de pulpa de porc cu mere am mai facut niste orez salbatic cu ciuperci si morcov, pe care le-am impartit in doua si in jumatate am pus si niste linte rosie fiarta. Din pacate partea cu linte am piperat-o rau de tot, e mancabil, dar arde rau :D

iar aseara, dintr-un surplus de energie am facut niste miniprajiturici.
reteta de blat e a Laurei Adamache, baltul de la tortul padurea neagra. Pentru icing am folosit un albus de ou, o lgt de zeama de lamie, putin topping de fructe de padure si zahar pudra cat cuprinde.
:)

2 comentarii:

cosmacpan spunea...

intrebare: la fervoarea culinară ai băgat în precedent ceva vitamine sau totul numai de aer şi de oraş ţine?

YukiAme spunea...

:))
cred ca tine de lipsa de activitate din weekend :)