vineri, 31 decembrie 2010

Bilant lecturistic

Cred ca a fost primul an in care am tinut o evidenta aproape clara a lecturilor si chiar a fost interesant. La inceput am fost fata isteata si am notat si data la care am inceput si terminta cartile, apoi m-am lenevit si am trecut fara data.
All in all, uitanadu-ma pe lista descopar ca am citit si recitit doar carti faine.

Descoperirea anului, care va merge cu mine si in 2011, o reprezinta seria Avalon, multumita lui DiAnais care vorbit si rasvorbit pe blogul ei despre cartile astea pana m-a prins si buna dreptate a avut.

Margaret Atwood, pasiunea din 2009, ramane in top ca favourite author.'The Handmaid's Tale' si ' Moral Disorder' sunt absolut sublime si ma bucur ca inca mai pot sa ma 'scufund' intr-un autor cu totul.

La capitolul funny books intra "British History for Dummies"--m-am prapadit de ras cititnd-o--, " America fara etaje" de Ilf si Petrov, descoperita multumita lui Micawber, si recitirile din David Lodge.

Serious books: vol 2 si 3 din ' In cautarea timpului pierdut', 'Fenomenul Pitesi', Lucian Boia cu ' Sfarsitul lumii , o istorie fara sfarsit' si ' Germanofilii', ' Apel la lichele' si cateva carti work-related.

Noi autori descoperiti si intrati in top pentru anul urmator: Iris Murdoch si Philip Roth.

New means:audio-books pentru drumul pe jos sper job.

Tinand cont de evenimentele anului care trece, din punct de vedere lecturistic a fost un an bun. Sper ca noul oras sa imi ofere lecturi cel putin la fel de multe si de variate.

2 comentarii:

Diana B. spunea...

Hihi...ce ma bucur ca am mai imbolnavit pe cineva cu Avalon!:)))

La multi ani! Un an nou cu bine! :*

YukiAme spunea...

La multi ani si tie, cu mult drag >:D<.