marți, 22 februarie 2011

cina rapida: pui cu sos de soia si susan si pui cu spanac


pentru 2 pers, la 2 tigai :)
timp de preparare: sub o ora.

Ingrediente:
1 piept de pui mai mare cu sau fara piele ( al meu a fost cu)
2 pungute de orez de la Uncle Ben's de 62, 5
1 lg sos de soia
1 lg seminte susan
o mana spanac tanar
3 catei de usturoi
zeama de la jumatate de lamaie
sare, piper dupa gust

Punem orezul la fiert in apa conform intructiuni ambalaj. Intre timp se taie pieptul de pui cubulete si se prajeste un putin ulei in wok. Cand a inceput sa se perpeleasca adaugam zeama de lamaie si putina sare, amestecam si mai lasam 1 min la prjit, apoi adaugam o cescuta de apa calda si lasam pe foc, amestecand pana scade apa.
Intre timp a fiert orezul. Luam o alta tigaie si impartim puiul in doua, inclusiv zeama care mai e in tigaie. ( eu nu mananc susan, iar alex nu manaca spanac, de unde si nevoia de a face 2 feluri de pui). Punem in fiecare tigaie, peste pui, cate un pliculet de orez fiert si scrus, amestecam, piperam.

Intr-una din tigai punem semintele de susan si sosul de soia,
in cealalata spanacul rupt in mana si cateii de usturoi zdrobiti ca pentru mujdei.
Amestecam in ambele tigai si mai lasam un minut pe foc sa se patrunda aromele. gata.
Enjoy :)

Un comentariu:

bunicuţa spunea...

Hei...asta am sa o incerc si eu...ca ma tenteaza. Spre deosebire de tine, eu sunt "supranutrita" :))))))